- Dette er en hyggelig begivenhet for oss i Geberit. Det er stas å kunne åpne et helt nytt showrom, hvor vi kan få vist oss frem og ikke minst presentere en bred produktrange fra våre tre merkevarer. Å endelig få Porsgrund og Ifø på plass i huset er en viktig milepæl på flere måter, sier adm.direktør Arne Håkon Burdal i Geberit Norge.
Tilrettelagt for rørleggeren
I det nye showrommet på Lørenskog viser man både synlige- og tekniske produkter i ulike miljøer. Men det er ikke bare ustillingen av produktene som er viktig for leverandøren.
- Når vi nå har fått Porsgrund og Ifø som en del av Geberit, har vår produktportefølje vokst stort i volum. Med en bred miks av synlige og tekniske produkter, har vi nå mange gode og avanserte løsninger å vise frem til våre kunder. Alt fra det enkle til det litt dyrere. Det er viktig å understreke at vi har like stort fokus på de tekniske produktene som de synlige, understreker Burdal.
Han forteller videre at samlingen av de tre selskapene under felles tak, åpner opp for å kunne tilfredsstille rørleggerens ønsker og behov enda bedre.
Saken fortsetter under bildet:
Adm.direktør i Geberit Norge, Arne Håkon Burdal.[/caption]
- Vi blir en komplett leverandør til badet og større toalettrom, det krever også at vi må kunne gi rørleggeren kunnskap og kompetanse om våre produkter, tekniske løsninger og sanitærsystemer. Derfor har vi satset stort på en prøvelab og et treningsrom hvor man kan komme å teste produkter, bli kjent med våre verktøy osv. Vi kurser flere tusen rørleggere i året, bare på Mapress, og i tillegg har vi kurs om lyd og støy i avløpsrør, samt brannsikkerhet. Det er stort behov for en slik arena vi har skapt her på huset, forteller Burdal.
Skal skape inspirasjon
Markedskoordinator B2B Wenche Sydhagen i Geberit er veldig fornøyd med at de nå kan vise frem hele produktspekteret på en flate. Det håper hun rørleggerne vil benytte seg av.
- Nå leverer vi stort sett alt til baderommet, bortsett fra armaturer. Det er mange rørleggere som ikke har egne butikker. De håper jeg kommer for å se produktene i ulike miljøer, og forhåpentligvis få inspirasjon. De er også hjertelig velkommen til å ta med seg sine kunder, sier Sydhagen.
- Vi har brukt mye tid og lagt mye jobb i å sette sammen ulike løsninger som matcher. Når man har fått så god plass, er det fint å kunne vise frem nyheter og produkter i ulike kombinasjoner som gjør det lettere å se helheten for våre kunder.
Saken fortsetter under bildet:
Markedskoordinator Wenche Sydhagen i Geberit Norge viser frem Porsgrund Bad `s nye møbelserie Porsgrund Glow i det nye showrommet.[/caption]
Flere nyheter på plass
Geberit har funnet plass til mange av årets nyheter i det nye showrommet. Alle merkevarene har lansert flere nyheter i løpet av året.
- Vi kan presentere mange spennende nyheter i år, blant annet en ny modell av Geberit Monolith. Den har blitt mye enklere å montere, samt at den har fått en ny farge som heter Sand. I utstillingen viser vi også flere nye produkter i Porsgrund Glow serien. Både gulvstående og vegghengte skåler fås nå med rimfree funksjon. Når det gjelder Ifø, har vi kommet med en helt ny serie dusjvegger som heter Ifø Space. Den fyller kravene til både form og funksjon. Så vi har mye å vise frem, påpeker Sydhagen.
Tilrettelagt for rørleggeren
I det nye showrommet på Lørenskog viser man både synlige- og tekniske produkter i ulike miljøer. Men det er ikke bare ustillingen av produktene som er viktig for leverandøren.
- Når vi nå har fått Porsgrund og Ifø som en del av Geberit, har vår produktportefølje vokst stort i volum. Med en bred miks av synlige og tekniske produkter, har vi nå mange gode og avanserte løsninger å vise frem til våre kunder. Alt fra det enkle til det litt dyrere. Det er viktig å understreke at vi har like stort fokus på de tekniske produktene som de synlige, understreker Burdal.
Han forteller videre at samlingen av de tre selskapene under felles tak, åpner opp for å kunne tilfredsstille rørleggerens ønsker og behov enda bedre.
Saken fortsetter under bildet:
Adm.direktør i Geberit Norge, Arne Håkon Burdal.[/caption]
- Vi blir en komplett leverandør til badet og større toalettrom, det krever også at vi må kunne gi rørleggeren kunnskap og kompetanse om våre produkter, tekniske løsninger og sanitærsystemer. Derfor har vi satset stort på en prøvelab og et treningsrom hvor man kan komme å teste produkter, bli kjent med våre verktøy osv. Vi kurser flere tusen rørleggere i året, bare på Mapress, og i tillegg har vi kurs om lyd og støy i avløpsrør, samt brannsikkerhet. Det er stort behov for en slik arena vi har skapt her på huset, forteller Burdal.
Skal skape inspirasjon
Markedskoordinator B2B Wenche Sydhagen i Geberit er veldig fornøyd med at de nå kan vise frem hele produktspekteret på en flate. Det håper hun rørleggerne vil benytte seg av.
- Nå leverer vi stort sett alt til baderommet, bortsett fra armaturer. Det er mange rørleggere som ikke har egne butikker. De håper jeg kommer for å se produktene i ulike miljøer, og forhåpentligvis få inspirasjon. De er også hjertelig velkommen til å ta med seg sine kunder, sier Sydhagen.
- Vi har brukt mye tid og lagt mye jobb i å sette sammen ulike løsninger som matcher. Når man har fått så god plass, er det fint å kunne vise frem nyheter og produkter i ulike kombinasjoner som gjør det lettere å se helheten for våre kunder.
Saken fortsetter under bildet:
Markedskoordinator Wenche Sydhagen i Geberit Norge viser frem Porsgrund Bad `s nye møbelserie Porsgrund Glow i det nye showrommet.[/caption]
Flere nyheter på plass
Geberit har funnet plass til mange av årets nyheter i det nye showrommet. Alle merkevarene har lansert flere nyheter i løpet av året.
- Vi kan presentere mange spennende nyheter i år, blant annet en ny modell av Geberit Monolith. Den har blitt mye enklere å montere, samt at den har fått en ny farge som heter Sand. I utstillingen viser vi også flere nye produkter i Porsgrund Glow serien. Både gulvstående og vegghengte skåler fås nå med rimfree funksjon. Når det gjelder Ifø, har vi kommet med en helt ny serie dusjvegger som heter Ifø Space. Den fyller kravene til både form og funksjon. Så vi har mye å vise frem, påpeker Sydhagen.