Via Rørkjøp sin digitale arbeidsformidlingstjeneste har Espen fått hele 61 oppdrag i løpet av sommeren, noe som har holdt ham travelt opptatt.

Utsatte ferien 
- Jeg hadde egentlig planer om å ta litt fri, men når det kom så mange jobber inn gjennom Rørkjøp sin tjeneste, var det bare å brette opp ermene å hive seg på, sier Espen. Gjennom denne plattformen har han fått varierte oppdrag, alt fra enkle rørleggerjobber til full renovering av bad. 

Tjenesten er allerede veldig populær, og jobbene hentes raskt fra medlemsbedriftene, men i sommer var det litt mindre rift om jobbene. 
- Da valgte jeg å være på i et tøffere marked, og det er jeg veldig glad for. Kona måtte utsette ferien, men har stor forståelse for det, og er klar for ferie til høsten, smiler Espen. 

Positiv erfaring med kjedens arbeidsformidlingstjeneste
- Tjenesten fungerer veldig bra. De fleste som tar kontakt er seriøse, og jeg får en fot innenfor hos nye kunder, sier Teien. 
- Omtrent 80% av kundene kommer tilbake, noe som er veldig positivt. Vi opplever også å få hyggelige tilbakemeldinger i etterkant av utført jobb. Selvfølgelig, noen er ute etter å presse prisene, men stort sett har jeg bare positive erfaringer, sier Teien.

Travel og bra sommer
Selv om Espen har jobbet hardt i sommer, har han ikke glemt å sette av tid til familien. 
-I oktober blir det ferie, man må ta vare på seg selv også, selv om det er mye å gjøre, påpeker han. 

Alt i alt har han hatt en god sommer og er godt fornøyd med valget om å være pålogget og utsette ferien. 
- Det har vært en travel, men bra sommer, avslutter han, fornøyd med både arbeidsmengden og framtidsutsiktene for rørleggerbedriften.