Olje- og energiminister Terje Riis-Johansen deltar denne uken på oljemessen ONS (Offshore Northern Seas) 2010 i Stavanger.
Etter innlegget i går møtte statsråden pressen på Myndighetsstanden, som Olje- og energidepartementet har sammen med Arbeidsdepartementet, Petroleumstilsynet og Oljedirektoratet.
Deretter fikk han oppleve messeområdet med omkring 1.200 utstillere fra 30 land. Olje- og energiministeren delte også ut pris under ONS sin innovasjonslunsj.
Les hele innlegget til oljeministeren her.


![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6499077_5482895.jpg)
