- Regjeringen har puttet energisparing i bygg i en skuff
Stortinget har vedtatt et mål om å spare 10 TWh i bygningsmassen. I statsbudsjettet for 2019 legger ikke Olje- og energidepartementet fram en plan for hvordan de skal oppnå dette målet.
Denne artikkelen er over 7 år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Rørleggeren er boligeierens viktigste rådgiver

![BD Sentrert blå (3)-1[1]](https://img1.custompublish.com/getfile.php/5482895.2971.uszzjb7la7aput/0x70/6488765_5482895.jpg)
