Det nyåpnede regionskontoret er ansvarlig for Oslo og Akershus, Buskerud og Østfold, som utgjør Viken fra 2020. Fra før har ABK-Qviller regionskontor i Bodø, Bergen, Hamar, Stavanger, Trondheim og Tønsberg.
Våre regionskontorer har vært en suksess, og derfor etablerer vi nå et regionskontor som dekker Oslo/Viken, forteller salgsdirektør Andreas Kvamme i ABK-Qviller i en pressemelding.
Personlig oppfølging i alle ledd
Gøran Andersen er ansvarlig for det nye regionskontoret.
Med det nye kontoret kan vi gi tettere og mer personlig oppfølging i alle ledd, fra salg og prosjektering til support, poengterer han. I tillegg tror Andersen det er positivt for kundene å forholde seg til faste kontakter. Tidligere forholdt kunder i regionen seg til lokale salgsansvarlige, og firmaets sentrale prosjektavdeling.
Tror det blir et pluss
Kirsti Klamo er en av tre prosjektingeniører som går fra prosjektavdelingen til det nye regionskontoret.
Vi tror dette blir et pluss for kundene våre. Målet er å få tettere kundekontakt, og forhåpentligvis mer tid og kapasitet til å følge opp prosjektene, sier hun. Ansvaret for oppfølging ligger hos ABK-Qvillers regionskontor.
Kanskje blir det også bedre muligheter for oss prosjektingeniører til å være med ut og møte kunder og se på anlegg, tror Klamo.
Bedre kapasitet regionalt
Sistemann på prosjekteringslaget kom inn etter fusjonen mellom ABK og Theodor Qviller AS, så totalt får regionskontoret fire dedikerte prosjektingeniører.
For våre kunder betyr det bedre tilgang på prosjektressurser. For vår del vil det bli lettere å styre og prioritere prosjekter når vi vet hvilken kapasitet vi har, poengterer senior salgsingeniør Steffen Stenseth. Han synes det er positivt at ressursene desentraliseres også for Oslo/Viken.
Vi blir mer tilgjengelige for forhandlerne når de kan komme inn på vårt kontor, tror Stenseth.
Våre regionskontorer har vært en suksess, og derfor etablerer vi nå et regionskontor som dekker Oslo/Viken, forteller salgsdirektør Andreas Kvamme i ABK-Qviller i en pressemelding.
Personlig oppfølging i alle ledd
Gøran Andersen er ansvarlig for det nye regionskontoret.
Med det nye kontoret kan vi gi tettere og mer personlig oppfølging i alle ledd, fra salg og prosjektering til support, poengterer han. I tillegg tror Andersen det er positivt for kundene å forholde seg til faste kontakter. Tidligere forholdt kunder i regionen seg til lokale salgsansvarlige, og firmaets sentrale prosjektavdeling.
Tror det blir et pluss
Kirsti Klamo er en av tre prosjektingeniører som går fra prosjektavdelingen til det nye regionskontoret.
Vi tror dette blir et pluss for kundene våre. Målet er å få tettere kundekontakt, og forhåpentligvis mer tid og kapasitet til å følge opp prosjektene, sier hun. Ansvaret for oppfølging ligger hos ABK-Qvillers regionskontor.
Kanskje blir det også bedre muligheter for oss prosjektingeniører til å være med ut og møte kunder og se på anlegg, tror Klamo.
Bedre kapasitet regionalt
Sistemann på prosjekteringslaget kom inn etter fusjonen mellom ABK og Theodor Qviller AS, så totalt får regionskontoret fire dedikerte prosjektingeniører.
For våre kunder betyr det bedre tilgang på prosjektressurser. For vår del vil det bli lettere å styre og prioritere prosjekter når vi vet hvilken kapasitet vi har, poengterer senior salgsingeniør Steffen Stenseth. Han synes det er positivt at ressursene desentraliseres også for Oslo/Viken.
Vi blir mer tilgjengelige for forhandlerne når de kan komme inn på vårt kontor, tror Stenseth.