Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Anne med på laget. Hun har omfattende erfaring med både salg, merkevarebygging, forretningsutvikling og ikke minst kommunikasjon- og markedsutvikling. I tillegg vil hun tilføre oss ytterligere kunnskap om digital kommunikasjon, sier direktør Jack Ø. Andresen i en pressemelding.
Anne Røkenes er utdannet markedsøkonom fra BI og har mer enn 25 års erfaring fra mediebransjen, både fra radio og TV. Hun har blant annet arbeidet i TV Norge, P4 Radio og har de siste ti årene jobbet i TV 2. Den erfaringen og kunnskapen Anne har fra en bransje i stor omveltning og hvor de også har måtte tilpasse seg en digital verden vil bli en styrke for hele selskapet. Ikke minst fordi vi hver dag må jobbe med å forstå kundenes behov og skreddersy løsninger som gjør deres hverdag mer effektiv og lønnsom, sier Andresen.
Brenner for god kommunikasjon
For å bygge en merkevare med kundens behov i sentrum er det avgjørende med god kommunikasjon i alle kanaler. Onninen tiltalte meg derfor veldig, både fordi de er genuint opptatt av kundene og fordi de allerede er godt på vei inn i det digitale, ikke minst gjennom nysatsningen Onn:time. Jeg opplever også å ha kommet til et selskap med en unik posisjon i markedet og med mye flinke folk. Dessuten er Onnionen et fremtidsrettet selskap med gode løsninger knyttet til både solceller, smarthus og velferdsteknologi, sier markedsdirektør Anne Røkenes.
Anne Røkenes er utdannet markedsøkonom fra BI og har mer enn 25 års erfaring fra mediebransjen, både fra radio og TV. Hun har blant annet arbeidet i TV Norge, P4 Radio og har de siste ti årene jobbet i TV 2. Den erfaringen og kunnskapen Anne har fra en bransje i stor omveltning og hvor de også har måtte tilpasse seg en digital verden vil bli en styrke for hele selskapet. Ikke minst fordi vi hver dag må jobbe med å forstå kundenes behov og skreddersy løsninger som gjør deres hverdag mer effektiv og lønnsom, sier Andresen.
Brenner for god kommunikasjon
For å bygge en merkevare med kundens behov i sentrum er det avgjørende med god kommunikasjon i alle kanaler. Onninen tiltalte meg derfor veldig, både fordi de er genuint opptatt av kundene og fordi de allerede er godt på vei inn i det digitale, ikke minst gjennom nysatsningen Onn:time. Jeg opplever også å ha kommet til et selskap med en unik posisjon i markedet og med mye flinke folk. Dessuten er Onnionen et fremtidsrettet selskap med gode løsninger knyttet til både solceller, smarthus og velferdsteknologi, sier markedsdirektør Anne Røkenes.