Anne Øiseth, Country Manager i GROHE og Leader Norway i LIXIL EMENA, er svært fornøyd med ansettelsen: – Det er ingen tvil om at sanitærbransjen stiller stadig større krav til bærekraft, design og innovasjon i alle ledd. Vi er derfor svært tilfredse med å få en så fremoverlent og dyktig medarbeider som Jorunn med på laget. Jeg er overbevist om at dette vil bidra til å styrke GROHEs posisjon mot prosjektmarkedet - og da spesielt mot arkitekter og designere. Jorunn Tharaldsen bringer til bordet en betydelig erfaring innen interiør og design. Siden 2017 har Tharaldsen jobbet som trendanalytiker i Modena Gruppen, og har hatt verv i Norsk Byggkeramikkforening. Arbeidet har rettet seg mot det beskrivende ledd og sluttbruker, samt faglig pressestoff. Modena har i en årrekke samarbeidet med GROHE på ulike interiørprosjekter. – Med mange om beinet i sanitærbransjen, tror jeg det blir enda viktigere å posisjonere seg mot arkitekter og designere i årene som kommer. Det er derfor utrolig stas å bli en del av GROHE som markedsledende aktør globalt, og med sine mange talentfulle kolleger, sier hun, og fortsetter: – Det er en økende etterspørsel etter særegne materialer og løsninger, og forståelse for god design, funksjon og materialvalg blir mer viktig. Jeg gleder meg til å ta fatt på nye og spennende oppgaver, avslutter Tharaldsen. Tharaldsen har tilbrakt store deler av sitt yrkesliv som interiørfotograf og skribent. Sammen med Maria Horgen, ga hun ut boken «Dusty - tidløse fargevalg» i 2018.
Jorunn Tharaldsen, Key Account Manager for Architects & Designers, og Anne Øiseth, Country Manager, i GROHE og LIXIL EMEA.
GROHE henter ny Key Account Manager for arkitekter og designere
Jorunn Tharaldsen blir Key Account Manager for Architects & Designers i GROHE. Selskapet kickstarter 2022 med å styrke sin posisjon inn mot prosjektmarkedet, med ansettelsen av Jorunn Tharaldsen.
Fyller 40 år, men ser bare fremover