Eurosmart Cosmopolitan forener GROHE SilkMove og GROHE StarLight teknologi og skaper et produkt som ikke bare ser fantastisk ut, men som også driftsmessig er utrolig på grunn av sine funksjonelle egenskaper. Eurosmart Cosmopolitan serien består av 34 produkter som gir rikelig anledning til å skape en enhetlig, harmonisk utforming i hele badet.

- Vi ønsker at folk skal oppleve kvalitet, design og brukeropplevelse av våre produkter. Selv rimelige armaturer bør
se bra ut og gi forbrukeren en opplevelse av kvalitet og brukervennlighet. Forbrukeren vil oppleve at det er topp GROHE kvalitet,selv til en god, økonomisk pris, sier Kjetil Grønbakken, daglig leder i GROHE.

Veldig ofte hører man utsagn som ”Man får det man betaler for” eller ”Den ser litt billig ut”. Det er ikke alltid tilfellet. Gjennom kontinuerlig innovasjon og utvikling har GROHE lykkes i å utvikle produkter som er rimelig, men som også ser, kjennes og virker på samme måte som vesentlig dyrere produkter sier Kjeltil Grønbakken i Grohe videre.