Det siste året har Holtefjellgruppen jobbet med en omfattende moderniserings- og fornyingsprosess, med mål om å bli en mer slagkraftig og konkurransedyktig aktør innen bygg- og eiendomsutvikling. Som en del av dette endrer det drammensbaserte selskapet, med hovedvirke i Buskerud og omegn, navn fra Holtefjell til Dpend.
Det nye navnet vårt, Dpend, handler enkelt og greit om tillit. Og nettopp tillit er selve grunnsteinen i alt vi driver med. Kunden skal alltid kunne stole på oss, og vi som jobber i Dpend skal alltid kunne stole på hverandre, sier daglig leder Ola Semb.
Utvikling og bærekraft
I tillegg til navnebyttet lanseres det også en helt ny profil, med ny logo og nye visuelle elementer. Sammen skal det sørge for at Dpends verdier, kompetanse og profesjonalitet kommer klart og tydelig frem.
Det at bokstavene i den nye logoen vår øker i tykkelse, representerer fleksibiliteten i arbeidet vi gjør og fokuset på kontinuerlig utvikling. Grønnfargen i profilen forteller om et selskap i vekst, og at vi skal ha høye standarder for miljø og bærekraft. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene, sier Njål Kjellesvik Norheim, leder for marked og kommunikasjon.
Samler fortid og fremtid
Også enkelte av underselskapene i firmaet vil få nye navn. Norheim understreker likevel at
menneskene, tjenestene og fokuset på kvalitet er nøyaktig det samme som det alltid har vært.
Vi skal gjøre alt vi kan for å leve opp til det nye navnet og den nye profilen, samtidig som vi selvfølgelig tar med oss alt det gode som har vært i Holtefjell videre. Totalt sett er vi nå et mer samlet selskap, med større ambisjoner enn noen gang, og vi kommer til å bli langt mer synlig i tiden fremover både i form av nye nettsider, ny profil og ikke minst nye prosjekter.
Det nye navnet vårt, Dpend, handler enkelt og greit om tillit. Og nettopp tillit er selve grunnsteinen i alt vi driver med. Kunden skal alltid kunne stole på oss, og vi som jobber i Dpend skal alltid kunne stole på hverandre, sier daglig leder Ola Semb.
Utvikling og bærekraft
I tillegg til navnebyttet lanseres det også en helt ny profil, med ny logo og nye visuelle elementer. Sammen skal det sørge for at Dpends verdier, kompetanse og profesjonalitet kommer klart og tydelig frem.
Det at bokstavene i den nye logoen vår øker i tykkelse, representerer fleksibiliteten i arbeidet vi gjør og fokuset på kontinuerlig utvikling. Grønnfargen i profilen forteller om et selskap i vekst, og at vi skal ha høye standarder for miljø og bærekraft. Ingenting er overlatt til tilfeldighetene, sier Njål Kjellesvik Norheim, leder for marked og kommunikasjon.
Samler fortid og fremtid
Også enkelte av underselskapene i firmaet vil få nye navn. Norheim understreker likevel at
menneskene, tjenestene og fokuset på kvalitet er nøyaktig det samme som det alltid har vært.
Vi skal gjøre alt vi kan for å leve opp til det nye navnet og den nye profilen, samtidig som vi selvfølgelig tar med oss alt det gode som har vært i Holtefjell videre. Totalt sett er vi nå et mer samlet selskap, med større ambisjoner enn noen gang, og vi kommer til å bli langt mer synlig i tiden fremover både i form av nye nettsider, ny profil og ikke minst nye prosjekter.