Vi søker en engasjert og serviceinnstilt medarbeider til vår digital avdeling
Heidenreich er en landsdekkende grossist innen proffmarkedet for VVS, VA og Industri/Aqua – med en stolt historie, sterke verdier og et solid fotfeste i markedet. Vi er inne i en spennende vekstfase og har ambisiøse planer for fremtiden. Hos oss står kvalitet og kundeservice i sentrum, og våre kjerneverdier er å være oppsøkende, pålitelige, effektive og nytenkende.
Nå ser vi etter en serviceinnstilt og teknologisk nysgjerrig kollega til vår digitale avdeling!
Om stillingen
Vi har nylig lansert en ny og moderne netthandel, og søker en positiv og løsningsorientert medarbeider med på laget til vår digital avdeling, som vil bidra til å skape de beste brukeropplevelsene – både for kundene innenfor proffmarkedet og våre interne brukere.
Du vil få en sentral rolle i å sikre korrekt registrering av kundeopplysninger, priser og betingelser, samtidig som du gir brukerstøtte onsite og via våre digitale kanaler. Stillingen kombinerer Kundeservice, IT-Support og BackOffice oppgaver, og gir deg gode muligheter til å lære og utvikle deg videre innen digitalisering.
Dette blir dine ansvarsområder:
Felles:
- Brukerstøtte via telefon, chat, e-post og serviceverktøy – samt support på våre lokasjoner ved behov
- Oppdatering og vedlikehold av interne og eksterne brukerveiledninger
- Bidra til forbedring av både samarbeidsprosesser og brukeropplevelser
- Bidra på andre områder innenfor digital avdelingen ved behov
IT Kundedata og eCom:
- Supportere kunder og ansatte knyttet til henvendelser for våre netthandelsplattformer
- Bidra til og å tilrettelegge for digitalt salg
- Oppdatering av Master data, ved å sørge for at blant annet kundedata, avtaler, priser og rabatter er korrekt registrert i våre systemer
- Følge opp varslinger fra våre systemer og samarbeidspartnere
IT Helpdesk førstelinje
- Oppsett og administrasjon av brukere og IT-utstyr (PC, mobil m.m.)
- Feilsøking og problemløsning på program- og maskinvare
- Eskalering til ekspertgrupper og samarbeidspartnere ved behov
Vi ser etter deg som:
• Har erfaring med butikkarbeid og/eller kundeservice, gjerne innenfor B2B
• Har teknisk forståelse og interesse for IT og digitale løsninger
• Har god kjennskap til Microsoft 365, spesielt Excel, SharePoint og Teams
• Er strukturert, effektiv og selvdreven
• Kommuniserer godt på både norsk og engelsk – skriftlig og muntlig
• Trives i en hektisk arbeidshverdag med en kombinasjon av både registreringsarbeid og kundeservice
• Ønsker å lære og utvikle deg videre innen IT og digitalisering
• Har gjerne kjennskap til ERP-systemer innen VVS/VA/Industri (ikke et krav)
Vi tilbyr:
• Stillingen inngår i digital avdelingen vår, hvor du vil jobbe tett med blant annet salg, marked, service, IT og våre samarbeidspartnere
• Arbeidssted er på vårt hovedkontor på Skedsmo, med muligheter til å jobbe fra hjemmekontor ved behov
• En spennende rolle i et selskap med stort fokus på digital utvikling
• En viktig rolle i satsningen på vår nye netthandelsplattform
• Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
• Gode utviklingsmuligheter – både faglig og personlig
• Konkurransedyktige betingelser
Klar for å bli en del av et fremoverlent team med høye ambisjoner?
Send inn din søknad – vi gleder oss til å høre fra deg!
Adresse: Industriveien 6, 2020 Skedsmokorset
Søknadsfrist: 05.10.2025
Spørsmål om stillingen
- Kontaktperson: Lasse Stangeland
- Stillingstittel: Head of IT Service Delivery
- Mobil: 98 29 01 37
Om arbeidsgiveren
Heidenreich AS er en landsdekkende grossist innen VVS, VA og Industri/Aqua med hovedkontor på Skedsmo og 34 avdelinger/servicesentre fra Kristiansand til Alta. Selskapet har over 340 ansatte og en årlig omsetning på ca. 2 milliarder kroner. Vi er 100 % eid av Cordes & Graefe KG, Europas største VVS-grossist. Med mer enn 120 års erfaring er vi en offensiv aktør i det norske proffmarkedet.