– Også det handler om å trekke rørleggeren enda tettere til oss, sier Anne Dahl Øiseth, daglig leder for GROHE Norge.
Dahl Øiseth gleder seg over at året så langt har bydd på stor omsetning i det norske markedet, og at de har klart å levere i henhold til tøffe krav og forventninger fra morselskapet. Men de hviler slett ikke på laurbærene av den grunn, og forsyner markedet jevnlig med nye, bærekraftige produkter. GROHE Professional gir profesjonelle en skreddersydd produktportefølje med de høyeste standardene innen kvalitet, teknologi, bærekraft og design.
Og nå også lojalitetsprogrammet GROHE Plus for rørleggere.
- Det har vi veldig tro på. Gjennom lojalitetsprogrammet kan rørleggerne få opplæring og bli sertifisert i installasjon av produktserien GROHE Proffessional Det vil gi dem mulighetene til å gi kundene sine utvidet garanti på det de er sertifiserte på.
- Vi jobber aktiv for å skape gode og tette relasjoner og nå ut til enda flere. Ved at man blir sertifisert, vil rørleggeren oftere bli preferert av kunden, og med det øke oppdragsmengden ytterligere. Så dette vil være en lønnsom prioritering, påpeker hun.
I første omgang vil de gjennomføre kursene og sertifiseringen hos GROHE i København, men de kan også komme ut til sine partnere og gjennomføre opplæringen lokalt.
Selv om GROHE også leverer produkter til do-it-yourself- markedet (DIY), understreker hun at det er rørleggerne som er den viktigste kanalen og som de satser på - og at de er tro mot grossistene Heidenreich og Ahlsell med produktporteføljen rettet mot de profesjonelle aktørene.
- Vi kommer til å markedsføre Professional og GROHE Plus aktivt i tiden framover, ogsom også vil være fokus under VVS-dagene til høsten. Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen!